Livrare si retur - Lily Garden

Expedieri si returnari

Pachetele vor fi livrate gratuit indiferent de volumul coletului, pentru comenzi ce depasesc 150 lei. Pentru comenzile mai mici de 150 lei, transportul costa 15 lei.

Expedierea se va face in cel mai scurt timp posibil, de luni pana joi intre orele 09:00-16:00.

Ridicarea produselor se poate face și personal de la punctul de livrare aflat la adresa Sos. Oltenitei, nr 103, ICTCM, etaj 2, camera 212, de luni pana vineri intre orele 11:00 - 19:00. Costul pentru ridicarea personala este 0 lei.

Vezi aici punctul de ridicare

Conform OUG 34/2014, art. 16, produsele perisabile, produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid fac exceptie de la dreptul consumatorului de a le returna.

Produsele care nu fac obiectul articolului mai sus mentionat se pot returna in termen de 30 de zile, conform prevederilor legale. Se pot returna produsele din categoriile "Pamant", "Intretinere plante" si "Ghivece".

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.
Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
Returul se face in ambalajul original, cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea.

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se accepta doar daca sunt sigilate.

In cazul in care nu sunt aduse personal la punctul nostru de livrare, costul de transport pentru retur este suportat de client.